Thursday, April 15, 2010

Dumbbell 2kg Dan Aku...

Kisah Dumbbell 2kg ni bermula bila aku lepas operation dulu. Ye lah lepas operation semua angggota badan lemah. So pegawai fisio tu cadangkan aku beli menda ni untuk kuatkan tangan memandangkan aku belum mampu pergi bilik fisio.



Sementara nak tunggu adik aku lee @ bob pergi belikan menda tu, Haji fisio tu suruh ler aku gunakan dumbbottle 1.5kg ni(aku sendiri bagi gelaran ni) hehehe..sebenarnya nak angkat ni pun tak larat masa tu.



Bila dah ada dumbbell ni, aku guna lah jugak sekali- sekala memandangkan aku ni jenis malas tahap cipan jugak lah. Bila pergi fisioterapi dulu diorang gelakkan aku pasal guna dumbbell 2kg, patutnya guna 5kg baru power..lantak korang lah. Korang tak kena, apa yang korang tau hehehe...

Sampai sekarang aku masih guna dumbbell 2kg ni..tapi kan bila aku tengok nurin angkat dumbbell ni, teringat plak pasal diorang gelakkan aku dulu..ye lah budak 4 tahun pun selamba je angkat dumbbell 2kg tu.

hua..hua..hua..padan muka ako.

(ni tangan aku yang power ni, bukan nurin, nanti takut korang kata aku dera anak plak hehe..)

4 comments:

  1. salam....
    fuhh memang kretip la cam tu....

    ReplyDelete
  2. salam..
    tengah exercise sempat lagi aok
    snap gambo yek??
    he he..moga tabah bro...

    ReplyDelete
  3. Dear Arol.
    Uncle tiap2 pagi ada baca satu buku yang bertajuk "jangan bersedih...setiap masalah pasti ada jawapan..." karya ulamak terkenal. very inspiring. Nanti kalau ada masa uncle ambikl gambar dan masukkan...do continue with the physio...it will do you good!

    ReplyDelete
  4. to pak long, zulkbo n uncle..
    thank.....

    ReplyDelete