Monday, October 25, 2010

NovoPen 3

Saja je nak cerita pen aku kena tukar dua minggu lepas pasal farmasi kata insulin yang dibekalkan untuk model pen yang lain, jadi pen pun kena tukar lain. Fungsinya masih sama dengan jarum yang sama cuma modelnya agak lama sikit (ikut kata Pegawai Farmasi tu).

Pada aku tak kisah asal tujuan dia sama, untuk cucuk insulin.

Pen aku dulu nama dia Huma...

9 comments:

  1. salam..
    tu dia..siap ada pen ye?
    moga aok tabah dan ceria
    selalu Arol..

    ReplyDelete
  2. mak saye pun gune pen mcm tu...untuk insulin

    ReplyDelete
  3. Salam aRol..saya biasa dengan benda ni Rol..

    ReplyDelete
  4. @relevan
    saudara pakai pen ni jugak ke?..

    ReplyDelete
  5. salam arol

    dos yg arol ambil tinggi tak ?

    ReplyDelete
  6. tggi gk unitnye ek.. sy 4 unit..huhu

    ReplyDelete