Saturday, March 10, 2012

Persatuan Spinal Pantai Timur (PSPT)

Minggu lepas (3hb Mac 2012) aku menghadirkan diri ke Mesyuarat Agung Kali Ke-3 Persatuan Spinal Pantai Timur. Ini kali kedua aku aku datang mesyuarat, tahun kedua aku berpersatuan dan tahun ke lima aku berOKU.

Jujurnya berkumpul sesama 'sejenis' hehehe...maksud aku geng2 OKU spinal sangat bermakna buat aku kerana di sini aku dapat sedikit sebanyak pengetahuan dan pengalaman hidup masing-masing sepanjang bergelar OKU.
orang kuat PSPT

"Namun kehadiran pada kali ini sangat mendukacitakan" kata bendahari, hanya 16 orang daripada 44 orang ahli..hehe..betul lah tu tapi mungkin ada masalah yang tak dapat dielakkan. Yang penting mesyuarat dijalankan dengan sempurna dan kalau boleh jangan culas bayar yuran udahler..

antara ahli yang hadir

Bagi aku tak kisahlah berapa orang datang pun janji dapat berkongsi pengalaman dah cukup bagus dah. Tak guna kalau ramaipun tapi tak sudi berkongsi cerita. Apa-apa pun aku enjoy dapat join persatuan ni.

Tak lupa juga persatuan ni pun ada 'support group' dia terdiri dari kakitangan hospital dan juga ahli keluarga.

p/s: harap2 kalau ada kursus apa-apa lepas ni diorang tak lupa jemput aku skali..hehe..

4 comments:

  1. sangat tertarik dengan aktiviti sebegini. sebenarnya inilah antara sumber kekuatan kita untuk berjuang.
    setuju 100% dengan aRoL ni:

    "Bagi aku tak kisahlah berapa orang datang pun janji dapat berkongsi pengalaman dah cukup bagus dah. Tak guna kalau ramaipun tapi tak sudi berkongsi cerita. Apa-apa pun aku enjoy dapat join persatuan ni."

    support grup sgt2 penting

    ReplyDelete
  2. membina semula keyakinan diri akk rasa bila kamu join persatuan begini Rol...keep it up bro...atleast ada tempat berkongsi cerita dan pengalaman dgn insan yg senasib dgn kamu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat betol tu cik kak, sukar membina keyakinan bila keseorangan..

      Delete