Saturday, July 2, 2011

Tp-Link 150Mbps Mini Wireless N USB Adapter


Saiznya sebesar ibu jari tangan tapi pada aku cukup power sebab mampu menarik signal penuh walaupun router terletak lebih kurang 50 kaki jaraknya (rumah jiran sebelah). Kalau guna laptop aku paling bagus pun dapat 3 Bar je, so rasanya memang berbaloi aku beli ni pakai di PC aku. Harganya RM50.00.


So far masih lagi guna jiran sebelah punya internet (dengan ehsan-bukan curi hehehe) sebab talian telepon/streamyx yang aku pohon masih lagi belum dipasang (dah masuk sebulan lebih ni...grrrrrrrrrrrr)

3 comments:

  1. salam..
    ermmm..saya nak beli
    juga nih..banyak line
    free kat rumah saya..
    huhu

    ReplyDelete
  2. hehe..yang free memang besta very good..yang berbayar kepuasan hati..peace.

    ReplyDelete
  3. nak kena beli juga ni sebijik.. time2 darurat, boleh pakai.. huhu..

    ReplyDelete