Friday, July 1, 2011

Layan Neslo + Cream Cracker


Ni aku punya makan malam, hehe..sebenarnya supper sebelum aku injek insulin aku selalu pekena air neslo dan rendam biskut ni 3-4 keping untuk elak pedih isi perut. Nasik tu bukan takde tapi kat umah ni biasa time makan malam sebelum kol 7 petang, jadi kalau nak makan pastu kena rajinkan diri le..hehe..

Semenjak dua menjak ni aku memang suka neslo ni pasal bau dia memang satu macam harum. Dulu asyik pekena kopi O je dah naik muak plak. Lagi satu makan biskut jagung rendam ni (sebenarnya biskut cream-dah terbiasa panggil biskut jagung) memang boleh mengenyangkan dan jenis yang super ringan kalau dibanding makan mee (rasa aku le).

Lagi satu sebagai pesakit diabetis dan pengguna kerusi roda tegar aku memang kena jaga makan, so mana yang boleh jaga tu aku jagalah, yang tak mampu tu nak wat camna, relakan ajelah.

p/s: bila dah tua2 ni layan lagu omputih sorang2 syok gak, teringat zaman dulu2..Love Lives-Steven Tyler...

2 comments:

  1. tgk gambor beskot tu lapo plak perut neh..
    adehhh la...

    ReplyDelete
  2. salam..
    sedap je main
    lapor tu..he he


    JOM SINGGAH BACA:
    Juara Imam Muda 2011

    ReplyDelete