Sunday, January 1, 2012

2012

Semoga tahun ini terus mendatangkan kerahmatan kepada kami sekeluarga...

4 comments:

  1. saya masih tak da kesempatam membaca entry awak yang lepas... line slow, maaf sekilas bacaan saya tentang awk tadi benarkah awak lumpuh?

    Walau bagaimana pun moga awak dapat meneruskan kehidupan dengan lebih sempurna, sedikit tentang awak yang saya tahu awak kelihatan positif memandang kehidupan mendatang.

    nak saya kongsi kisah seorang kawan saya semasa bekerja di Spore. Ia di langgar kereta dan digelik di hadapan tempat kerja. Ia koma dalam jangka masa yang agak lama, sebaik pulih dari koma baru ia sedar keadaannya yang lumpuh badan dari perut ke bawah. Ia masih bujang muda belia di uji Allah sedemikian rupa hingga anggota bawah tak berfungsi lagi, macam mana ya kalau berak kencing tak boleh control lagi. iapa yang nak berkahwin dengan ia. Saya amat sempati pada ia, hanya mampu mendoakan yany terbaik buat ia, walau bagaimana pun ia tunjukkan pada kami yang ia boleh menjalani kehidupan dengan lebih ceria dan gembira.

    Apa pun setiap musibah ada hikmah disebaliknya kan. Dan saya selalu bersyukur dan selalu ingat ingat bahawa jika kita rasa kita dah teruk di uji Allah tentu ada insan lain yang lebih teruk lagi dari diri kita kan.

    Semoga tahun ini terus mendatangkan kerahmatan kepada awak sekeluarga...

    # nampak enjoy masa daki gunung ledang.....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum.

    Doa untuk abang sentiasa ada, Insya Allah.
    Saya juga punya keinginan untuk bersua dengan abang, sebenarnya.

    Salam ukhuwwah.

    ReplyDelete
  3. Salam.thx.skrg sy dah ada streamyx.
    3ari register arini trus dtg psg.smua sbb sy bc kat pages ni.thx yer

    ReplyDelete