Monday, December 26, 2011

Gamepad Logitech F310/Edifier M3200 Speaker

 1. Gamepad Logitech F310.

Aku beli ni dengan harga RM 110 walaupun tengok dalam internet harganya cuma RM 79 je, memandangkan dah seluruh bandar K.Terengganu aku pusing cari cuma satu kedai tu je yang ada jual jenama ni, aku belilah jugak bagi memuaskan hati aku hahaha...nama kedai tu Lagimura kat Pulau Kambing...ada banyak barang2 untuk 'games' kat situ.

2. Edifier M3200 Multimedia Speaker.

Harga RM190 beli dekat Dungun, kedai azax computers Jalan Pak Sabah. Aku beli ni pasal speaker Altez Lansing yang aku beli 11 tahun dulu dah rosak connector cable dia, speaker bunyi sebelah je.

Untuk Edifier ni, kualiti bunyi boleh tahan...


*Bila sebut Edifier mesti aku teringat kawan aku kat kedai komputer sofi dulu, stopa, manalah ko agaknya sekarang ya?

No comments:

Post a Comment